واکسیناسیون ۳۵ هزار رأس دام در بوشهر علیه بیماری تب برفکی

صدا و سیما شنبه 23 اسفند 1404 - 13:37
مدیرکل دامپزشکی استان بوشهر گفت: ۳۵ هزار و ۴۷۰ راس دام این استان علیه بیماری تب برفکی واکسینه شدند.

واکسیناسیون ۳۵ هزار رأس دام در بوشهر علیه بیماری تب برفکی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، محمدحسن رهنما  افزود: با وجود شرایط جنگی، خدمات واکسیناسیون، بیماریابی و مراقبت فعال بیماری‌های دامی در راستای حفظ جمعیت دامی و کمک به اقتصاد پایدار روستا‌ها و عشایر از نهم اسفندماه تاکنون بدون وقفه انجام شده است.

وی  گفت : در این دوره زمانی، ۳۵ هزار و ۴۷۰ رأس دام علیه بیماری تب برفکی واکسینه شدند و کارشناسان دامپزشکی استان بوشهر در شهرستان‌های این استان چهار مورد بیماری را شناسایی و از آنها نمونه‌گیری کرده‌اند.

مدیرکل دامپزشکی استان بوشهر با تأکید بر نقش حیاتی سلامت دام‌ها در پایداری امنیت غذایی کشور افزود: مراقبت‌های فعال بیماری‌های دامی در مناطق مختلف استان بوشهر در حال انجام است و مرحله دوم واکسیناسیون تب برفکی با جدیت تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

رهنما گفت: کارکنان اداره کل دامپزشکی استان بوشهر در خط مقدم حفظ سلامت حیوانات و تأمین امنیت غذایی جامعه قرار دارند و با وجود شرایط جنگی، خدمت‌رسانی به دامداران و عشایر شریف استان را متوقف نکردند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.