خبر مهم برای دانشجویان دانشگاه تهران

خبرآنلاین شنبه 23 اسفند 1404 - 11:51
حذف و اضافه دروس در نیمسال دوم تحصیلی دانشگاه تهران از امروز شنبه ۲۳ اسفند ماه آغاز شد.

به گزارش خبرآنلاین، حذف و اضافه دروس ترم بهمن دانشگاه تهران از امروز شنبه ۲۳ اسفند آغاز و تا چهارشنبه ۲۷ اسفند ادامه خواهد داشت.

فارس نوشت: همچنین کلاس‌های درس دانشگاه تهران از یکشنبه ۱۷ تا چهارشنبه ۲۷ اسفند ماه به صورت آنلاین برگزار می‌شود. در این راستا، در صورت بروز مشکل در برقراری ارتباط برخط، بارگذاری محتوای درسی برای استفاده آفلاین دانشجویان بلامانع اعلام شده است.

بر این اساس، برگزاری جلسات دفاع از پروژه‌ها و تحقیقات پایان دوره کارشناسی، پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد، پیشنهادیه (پروپوزال) رساله‌ها و دفاع نهایی از رساله‌های دکتری نیز تا پایان اسفند ماه جاری به صورت آنلاین بلامانع است.

۴۷۲۳۶

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.