مرکز هوشمندسازی شبکه برق تهران افتتاح شد

صدا و سیما شنبه 23 اسفند 1404 - 11:32
مرکز هوشمند سازی شبکه برق تهران بزرگ که نقش مهمی در مدیریت برق دارد، امروز (شنبه)با حضور وزیر نیرو افتتاح شد.

مرکز هوشمندسازی شبکه برق تهران افتتاح شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، عباس علی‌آبادی وزیر نیرو در جریان بازدید از شرکت توزیع برق تهران از مرکز هوشمند سازی طرح‌های جامع، نخستین مرکز مطالعات، طراحی و مدیریت پروژه در شبکه برق، طراحی و مدیریت پروژه و سند اطلس تاب اوری شبکه‌ی توزیع برق کلان شهر تهران رونمایی کرد.

مراکز هوشمندسازی با هدف مدیریت هوشمندانه بار برق شهرتهران طراحی اجرا و‌ به بهره برداری رسیده است.

مرکز مطالعات، طراحی و مدیریت پروژه در شبکه برق

با توجه به وظایف ذاتی واحد مهندسی شرکت مبنی بر توسعه شبکه متناسب با رشد بار و ورود مشترکین جدید و همچنین بهسازی و رفع نقاط ضعف شبکه و حفظ پارامتر‌های شبکه، ولتاژ، حد بارگذاری، نرخ خراب و ... در سطح استاندارد، هدف اصلی این مرکز است

همچنین کتاب اطلس، ارزیابی آسیب پذیری و درجه تاب‌آوری مولفه‌های مختلف شبکه توزیع نیروی برق در مقابل تهدیدات و رخداد‌های طبیعی آسیب رسان وبه طبع آن تقویت قدرت تصمیم‌گیری، برنامه ریزی و پیش‌بینی راهکار‌های مقابله پیشگیرانه و مقاوم سازی را برای شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ را امکان‌پذیرمی‌سازد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.