به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، رئیس مرکز منطقه ای مدیریت آب شهری نامه ای در محکومیت حملات وحشیانه به زیرساخت های آبی کشور خطاب به دبیر برنامه بین دولتی آب شناسی یونسکو ارسال کرد.
بنابر این گزارش، در این نامه که به امضای محمد حاج رسولی ها، رئیس مرکز مدیریت منطقهای آب شهری تحت پوشش یونسکو در ایران خطاب به ابو امانی دبیر برنامه بین دولتی آب شناسی یونسکو نوشته شده است، حمله به تأسیسات آبی ایران توسط رژیم صهیونیستی و ارتش تروریستی آمریکا محکوم شده است.
در بخشی از این نامه ضمن اشاره به جنایت شیطانی آمریکا در حمله به مدرسه دخترانه میناب، همچنین حمله به آب شیرین کن جزیره زیبای قشم اشاره شده و از یونسکو خواسته شده به وظایف خود در راستای ایجاد صلح پایدار در منطقه عمل کند.
