واکنش باشگاه استقلال به فسخ قرارداد بازیکنان خارجی‌

همشهری آنلاین شنبه 23 اسفند 1404 - 10:07
مدیران باشگاه استقلال هنوز نامه فسخ قرارداد هیچ بازیکنی را دریافت نکرده‌اند.

به گزارش همشهری آنلاین، پس از تعطیلی اجباری مسابقات لیگ برتر فوتبال و تمرینات باشگاه‌ها، بازیکنان و اعضای خارجی تیم ها ایران را ترک و راهی کشورهای خود شدند.

باشگاه استقلال که تعداد زیاد بازیکنان خارجی در ترکیب خود دارد با چالش جدی مواجه شده است. در همین حال و طی روزهای اخیر برخی از رسانه های آفریقایی، کره ای و آلبانیایی خبر از فسخ احتمالی قرارداد منیر الحدادی (مهاجم مراکشی - اسپانیایی) و یاسر آسانی وینگر آلبانیایی استقلال داده اند.

تا به امروز هنوز نامه رسمی مبنی بر فسخ قرارداد این دو بازیکن و هیچ یک از نفرات تیم استقلال به دست مدیران این باشگاه نرسیده است و آبی ها امیدوارند با برقراری شرایط عادی در کشور، همه بازیکنان خارجی و داخلی بار دیگر در کنار هم به استقلال کمک کنند.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.