سپاه ۵ پهپاد مهاجم را شکار کرد/ ایران از زمان آغاز حمله چند پهپاد اسرائیلی را منهدم کرده است؟

خبرآنلاین شنبه 23 اسفند 1404 - 02:06
۵ پهپاد مهاجم صهیونیستی آمریکایی در تور پدافندی سپاه شکار شدند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، روابط عمومی سپاه از رهگیری و انهدام ۵ پهپاد مهاجم و مسلح رژیم‌صهیونیستی و ارتش متجاوز آمریکایی در ۳ ساعت اخیر توسط سامانه نوین پدافند پیشرفته سپاه خبر داد.

به گزارش سپاه نیوز، در اطلاعیه شماره ۳۹ عملیات وعده‌صادق۴ روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آمده است: 

۵ پهپاد مهاجم و مسلح رژیم‌صهیونیستی و ارتش متجاوز آمریکایی در ۳ ساعت اخیر توسط سامانه نوین پدافند پیشرفته سپاه و تحت کنترل شبکه یکپارچه پدافند هوایی کشور رهگیری و شکار شدند.

پهپاد پیشرفته «اوربیتر ۴» در تبریز، پهپاد «هرمس» در ۲ شهر اندیمشک و تهران و پهپاد «MQ۹» در شهرهای فیروزه آباد و بندرعباس منهدم شدند.  

شایان ذکر است تاکنون ۱۱۴ فروند انواع پهپادهای جاسوسی، رزمی و تهاجمی از ابتدای جنگ تحمیلی توسط سامانه نوین پدافند پیشرفته سپاه منهدم شده اند.

۳۱۲۱۱

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.