مدافع ملی پوش ازبکستانی: به ایران برمی گردم و برای استقلال بازی می کنم

خبرگزاری مهر جمعه 22 اسفند 1404 - 21:24
مدافع ملی پوش ازبکستانی تیم فوتبال استقلال گفت: تمرینات اختصاصی را پشت سر می گذارم و با ازسرگیری مسابقات لیگ برتر به ایران باز خواهم گشت.

به گزارش خبرنگار مهر، رستم آشورماتوف در رابطه با اتفاقات اخیر در کشورمان با انتشار پیامی ویدئویی خطاب به هواداران تیم فوتبال استقلال اظهار داشت:

سلام به خانواده استقلال
امیدوارم همه شما خوب و در امنیت باشین
مواظب خودتون و خانوادتون باشین
من همیشه با شما هستم
من درحال آماده سازی خودم برای جام جهانی و بازی های ملی هستم
آماده هستم که به مسابقات لیگمون برگردم.
بهترینهارو براتون آرزو میکنم
قوی بمانید

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.