فرمانده نیروی هوافضای سپاه : ۳۰ فروند موشک بالستیک به سرزمین‌های اشغالی شلیک شد

اقتصادنیوز جمعه 22 اسفند 1404 - 19:52
اقتصادنیوز:فرمانده نیروی هوافضای سپاه اعلام کرد که در شب قدر ۳۰ فروند موشک بالستیک فوق سنگین یک تنی و دو تنی به اهداف مشخصی در سرزمین‌های اشغالی شلیک شد.

 به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، سردار سید مجید موسوی فرمانده نیروی هوافضای سپاه اعلام کرد: در شب قدر و به برکت دعای مردم، ۳۰ فروند موشک بالستیک فوق سنگین یک تنی و دو تنی به اهداف مشخصی در سرزمین‌های اشغالی شلیک شد.

وی افزود: این عملیات، سامانه‌های مهم پایش هوافضای رژیم را مختل و از بین برد. این اقدام به عنوان سنگین‌ترین بارش عملیاتی علیه رژیم شناخته می‌شود.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه همچنین تأکید کرد: اکنون بخش جدیدی از آسمان رژیم در اختیار ماست.

 

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.