خواهش ستاره پرسپولیس از مردم در شرایط جنگی

برترین‌ها جمعه 22 اسفند 1404 - 15:51
علی علیپور‌، مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس نسبت به حمله آمریکا و اسرائیل به ایران واکنش نشان داد.

فرهیختگان: علی علیپور‌، مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به حمله آمریکا و اسرائیل به ایران گفت: این جنایت‌ها باید مورد تاسف جامعه بین‌الملل باشد.

IMG_20260313_154213

 متاسفم که می‌بینیم مدارس و ورزشگاه‌ها هدف قرار گرفته و تخریب شده‌اند. این رویه و جنایت‌ها دشمن باید مایه تاسف جامعه بین‌الملل باشد. استادیوم آزادی، ورزشگاه ملی ما بود و هست که همه ایرانیان و مردم خاطرات ورزشی زیادی از آن دارند. سال ۱۲ هزار نفری آزادی هم محل برگزاری مسابقات والیبال، فوتسال، کشتی، هندبال و... بوده که از بچگی خاطرات زیادی با آن داشته ایم که به این شکل ناجوانمردانه از سوی دشمنان مورد حمله قرار گرفت.

 این حمله از سوی همه ما ورزشکاران ایران محکوم است و مطمئن هستم دست به دست هم داده و بهتر از آن را با وحدت و همدلی خواهیم ساخت.

 خواهش من به عنوان برادر کوچک از همه هموطنان این است که در این شرایط بیشتر و بیشتر کمک حال هم باشیم. هر کسی به فراخور شغل خودش سعی کند به هموطن خود کمک کند و بیشتر از قبل به یکدیگر کمک کنیم و آرامش بدهیم. البته مطمئن هستم مردم عزیز کشورم در کنار هم بوده و این موارد را رعایت می‌کنند.

منبع خبر "برترین‌ها" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.