مسکو: هیچ مدرکی درباره تسلیحاتی بودن برنامه هسته‌ای ایران وجود ندارد

خبرگزاری مهر جمعه 22 اسفند 1404 - 15:22
مدیرعامل روس‌ اتم در نشستی مشترک با مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی اعلام کرد: هیچ مدرکی درباره تسلیحاتی بودن برنامه هسته‌ای ایران وجود ندارد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ریانووستی، هیئت‌ هایی از روسیه و آژانس بین‌ المللی انرژی اتمی امروز جمعه در مسکو به ریاست «الکسی لیخاچف» مدیرعامل روس‌ اتم و «رافائل گروسی» مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی گرد هم آمدند.

بر اساس اعلام این رسانه، مدیرعامل روس‌ اتم، در این نشست گفت: تبدیل‌ شدن نیروگاه هسته‌ ای بوشهر به اهداف حملات نظامی، خودکشی است. مسکو هیچ نشانه ای دال بر توسعه سلاح‌های هسته‌ای توسط ایران دریافت نکرده و هیچ مدرکی هم برای تأیید این ادعا وجود ندارد. ما همیشه آماده‌ ایم تا درمورد مسئله اورانیوم به تهران کمک کنیم.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.