چراغ سبز مهاجم خارجی استقلال برای برگشت؛ هر روز برای شما دعا می‌کنم

همشهری آنلاین جمعه 22 اسفند 1404 - 15:19
داکنز نازون با انتشار یک ویدیو از خود، خطاب به هواداران استقلال گفت که به تمرینات خود ادامه می‌دهد تا بتواند به زودی برای استقلال دوباره به میدان برود.

به گزارش همشهری آنلاین؛ داکنز نازون مهاجم اهل هائیتی استقلال در این ویدیو در شرایطی که در حال تمرین هوازی بود گفت:

«سلام به هواداران استقلال. امیدوارم حالتان خوب باشد. همانطور که مشاهده می کنید من در حال تمرین هستم. تلاش می کنم که آماده باشم تا هر چه سریعتر پیش شما برگردم. هر روز برای شما دعا می کنم و امیدوارم که همه چیز دوباره خوب باشد. من برای صلح دعا می کنم. میبینمتون دوستان.»

باشگاه استقلال همچنین با انتشار این ویدیو نوشت: «همانطور که پیش‌تر اعلام شده بود، کلیه بازیکنان استقلال این روزها با برنامه‌ای که کادر فنی در اختیار آن‌ها گذاشته، به صورت انفرادی تمرینات خود را پشت سر می‌گذارند.»

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.