خسارت ناشی از حمله به آب شیرین‌کن قشم با موفقیت برطرف شد

صدا و سیما جمعه 22 اسفند 1404 - 14:22
وزیر نیرو در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس به تشریح آخرین وضع تأسیسات حیاتی کشور پرداخت و گفت: مردم جزیره قشم هیچ‌گونه مشکلی برای دسترسی به آب شرب ندارند.

خسارات ناشی از حمله به آب شیرین‌کن قشم با موفقیت برطرف شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، عباس علی‌آبادی با اشاره به حمله ددمنشانه رژیم صهیونیستی–آمریکایی به تأسیسات آب شیرین‌کن قشم اعلام کرد: این موضوع با موفقیت کامل مرتفع شده و مردم جزیره قشم هیچ‌گونه مشکلی برای تأمین آب شرب خود ندارند.

وی با تأکید بر اهمیت زیرساخت‌های انرژی افزود: در هر حمله جنایتکارانه رژیم صهیونی آمریکایی، اولین آسیب متوجه شبکه برق می‌شود، اما همکاران ما در وزارت نیرو با سرعت عمل مثال‌زدنی به موضوع رسیدگی کرده و اطمینان می‌دهیم که جای هیچ‌گونه نگرانی در این زمینه وجود ندارد.

وزیر نیرو با اشاره به توانمندی‌ها و مقاومت ملت ایران گفت: مردم باید به خداوند متعال و اتحاد مثال‌زدنی خود امیدوار باشند؛ همانطور که تا به امروز ثابت شده است، ملت ایران در مقابل دشمنان متحد و یکپارچه بوده و دارای تمدنی چند هزارساله ایرانی-اسلامی است که این تمدن با اسلام در هم تنیده شده و همین موضوع، عامل اقتدار و اهمیت این ملت است.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.