سخنگوی قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا: نظامیان آمریکایی ناو جرالد فورد را از ترس عمدا آتش زده اند

رکنا جمعه 22 اسفند 1404 - 14:16
رکنا: سخنگوی قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا اعلام کرد: نظامیان آمریکایی ناو هواپیمابر جرالد فورد را از ترس عمدا آتش زده‌اند.
سخنگوی قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا: نظامیان آمریکایی ناو جرالد فورد را از ترس عمدا آتش زده اند

به گزارش رکنا، سخنگوی قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا اعلام کرد: ناو هواپیمابر جرالدفورد آمریکا که برای جبران شکست نیروهای آمریکایی از دریای مدیترانه جهت حضور در اقیانوس هند و دریای عمان فراخوان شده بود، در دریای سرخ به دلیل هراس کارکنان ناو یادشده توسط تعدادی از نظامیان آمریکایی دچار آتش سوزی عمدی شده است.

در حال حاضر از وضعیت آن، اطلاعی در دست نیست.

اخبار تاپ حوادث

منبع خبر "رکنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.