جاده کندوان یک‌طرفه شد  

الف جمعه 22 اسفند 1404 - 13:18
رئیس پلیس راه مازندران از اجرای طرح انسداد موقت محور کندوان در مسیر شمال به جنوب از ساعت ۱۳ امروز خبر داد.

به گزارش ایرنا، سرهنگ هادی عبادی روز جمعه در گزارشی به خبرنگاران از اجرای طرح انسداد مقطعی محور کندوان در مسیر شمال به جنوب خبر داد تا بار ترافیکی سنگین تخلیه شود.

وی گفت: با توجه به ترافیک سنگین در محور کندوان، مسیر شمال به جنوب، و پس از هماهنگی با فرمانده انتظامی استان و رئیس پلیس راه فراجا، طرح انسداد به صورت موقت اجرا شده است.

رئیس پلیس راه مازندران ادامه داد: بر این اساس، از ساعت ۱۳ امروز جمعه، تردد از آزادراه تهران شمال و البرز به سمت مازندران مسدود شد. همچنین، از حوالی ساعت ۱۵:۳۰ از محدوده پل زنگوله در حوزه استحفاظی مازندران و حدود ساعت ۱۶:۰۰ از خروجی مرزن آباد، محور به صورت یک‌طرفه به سمت جنوب اجرا می‌شود تا زمانی که بار ترافیکی به طور کامل تخلیه شود.

وی خاطر نشان کرد: رانندگانی که قصد تردد در این محور را دارند، توصیه می‌شود با توجه به محدودیت‌های اعلام شده، زمان سفر خود را مدیریت کرده و اخبار تکمیلی را از طریق منابع رسمی پیگیری کنند.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.