در چهاردهمین روز تقابل با جبهه آمریکایی - صهیونیستی ، مردم تهران باشکوه تر از سال های قبل با سردادن فریاد مرگ بر اسرائیل مرگ بر آمریکا ، راهپیمایی روز جهانی قدس را برگزار کردند.
به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، مردم روزه دار تهران امروز یکصدا و هم نوا با هم به خیابانها آمده و با مشتهای گره کرده خشم و انزجار خود را از صهیونیستها و استکبار جهانی اعلام کردند.
این راهپیمایی در تهران از ساعت ۱۰:۳۰ صبح با حضور اقشار و آحاد مختلف مردم مسلمان و انقلابی آغاز شد.
راهپیمایی امروز در بیش از ۲ هزار نقطه کشور و برگزار میشود و مردم از مساجد و میدانهای اصلی شهرها و روستاهای سراسر کشور به سمت محل برگزاری نماز جمعه راهپیمایی خواهند کرد.
شرکت مترو، سازمان اتوبوسرانی و مجموعههای خدماتی نیز برای خدمترسانی به مردم در آمادهباش هستند.
منبع خبر "
صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.