سایت صفی آباد بهشهر برای دومین بار مورد تعرض قرار گرفت

خبرگزاری مهر جمعه 22 اسفند 1404 - 11:04
ساری- سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران گفت: تاسیسات مخابراتی محوطه سایت صفی‌آباد بهشهر برای دومین بار مورد تعرض قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی سوادکوهی صبح جمعه در گفت وگو با خبرنگاران گفت: لحظاتی پیش یکی از اماکن مخابراتی در محوطه سایت صفی‌آباد شهرستان بهشهر برای دومین بار مورد تعرض دشمن قرار گرفت که خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشت.

وی با تایید خبر تعرض به تاسیسات مخابراتی سایت صفی‌آباد بهشهر اظهار کرد: نیروهای امنیتی و امدادی به منطقه اعزام شده‌اند و زوایای دقیق این حادثه پس از بررسی نهایی اعلام می‌شود.

وی با تاکید بر پرهیز شهروندان از هرگونه تجمع و حضور در محدوده یاد شده و همچنین خودداری از تصویربرداری تصریح کرد: از همه هم‌استانی‌ها به ویژه شهروندان بهشهر خواهشمندیم آرامش خود را حفظ کرده و اخبار موثق را از طریق رسانه‌های رسمی دنبال کنند. همچنین در صورت مشاهده موارد مشکوک، گزارش را از طریق شماره‌های ۱۱۳ و ۱۱۴ به نهادهای امنیتی اطلاع دهند.

گفتنی است نخستین مورد تعرض به مجموعه تاریخی صفی‌آباد بهشهر شامگاه ۱۷ اسفند رخ داده بود که آن حادثه نیز خوشبختانه تلفات جانی نداشت.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.