روز چهاردهم جنگ؛ قدس غربی، تل‌آویو و پایگاه‌های آمریکا هدف قرار گرفت

خبرگزاری مهر جمعه 22 اسفند 1404 - 09:03
در چهاردهمین روز از جنگ ، نشانه‌های تغییر موازنه در میدان نبرد بیش از گذشته نمایان شد؛ جایی که تهران با ترکیبی از عملیات موشکی و اقدامات بازدارنده، تلاش کرد ابتکار عمل را حفظ کند.

به گزارش خبرنگار مهر، چهاردهمین روز جنگ در حالی سپری می شود که تحولات میدانی و سیاسی وارد مرحله‌ای تازه شده است. در این روز، ایران با ادامه حملات هدفمند موشکی و پهپادی به اهداف حساس دشمن، گسترش دامنه تهدید علیه پایگاه‌ها و منافع آمریکا در منطقه و همچنین تقویت آرایش پدافندی و دریایی خود، پیام روشنی از تداوم راهبرد «بازدارندگی فعال» ارسال کرد.

همزمان، گزارش‌ها از افزایش فشار بر رژیم صهیونیستی در جبهه‌های مختلف و نگرانی فزاینده در محافل امنیتی غربی حکایت دارد؛ روندی که نشان می‌دهد با گذشت دو هفته از آغاز درگیری، جنگ وارد مرحله‌ای پیچیده‌تر و چندلایه‌تر شده است.


منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.