واکنش شیخ حسین انصاریان به اولین پیام رهبر جدید انقلاب

خبرآنلاین جمعه 22 اسفند 1404 - 05:38
خطیب سرشناس با ستایش از نخستین بیانات آیت‌الله سید مجتبی خامنه‌ای این سخنان را مایه شادی مومنان و خشم دشمنان توصیف کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، شیخ حسین انصاریان در مراسم شبهای قدر که در مسجد جمکران برگزار شد، در واکنش به اولین سخنان آیت الله سید مجتبی خامنه ای سومین رهبر انقلاب گفت: به او می‌گوییم آفرین بر تو و آفرین بر نخستین اطلاعیه تو؛ آفرین بر بند بند آن اطلاعیه که با آن دل‌های پاک را شاد کردی.

انصاریان افزود: تو با این اقدام، دل‌های آلوده و مخصوصاً دشمنان را دچار خشم کردی و همه قلدران عالم را در موضع حقارت قرار دادی.

۳۱۲۱۱

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.