فدراسیون ورزش‌های نابینایان ایران خواستار محکومیت بمباران مجموعه‌های ورزشی توسط آمریکا و اسرائیل شد

صدا و سیما جمعه 22 اسفند 1404 - 01:32
سرپرست فدراسیون ورزش‌های نابینایان و کم‌بینایان ایران در نامه‌ای به فدراسیون جهانی خواستار واکنش قاطع این سازمان بین‌المللی به بمباران‌های گسترده و مرگبار آمریکا و اسرائیل علیه ایران شد.

فدراسیون ورزش‌های نابینایان ایران خواستار محکومیت بمباران مجموعه‌های ورزشی توسط آمریکا و اسرائیل شد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، محمد بابایی، سرپرست فدراسیون نابینایان و کم بینایان، در نامه‌ای رسمی به رحیموف، رئیس IBSA، ضمن اشاره به حملات هوایی آمریکا و اسرائیل، این اقدامات را غیرانسانی و بی‌رحمانه توصیف کرد.

وی تاکید کرد که صد‌ها بمب افکن و جت جنگنده دشمن در تمام ساعات شبانه‌روز اهداف نظامی و غیرنظامی ایران را هدف قرار داده و صد‌ها نفر از مردم و ورزشکاران جان خود را از دست داده‌اند، همچنین هزاران ساختمان مسکونی، بیمارستان، مدارس و مجموعه‌های ورزشی تخریب شده‌اند.

بابایی در نامه خود از IBSA خواست تا به عنوان یک سازمان بین‌المللی ورزشی مسئولانه، رفتار آمریکا و اسرائیل را در حملات به اماکن ورزشی محکوم کرده و از ورزشکاران ایرانی حمایت کند. وی افزود: «ما قربانیان جنگ بی‌رحمانه‌ای هستیم که نه آغازگر آن بوده‌ایم و نه در ایجاد آن نقشی داشته‌ایم.»

این نامه همچنین تاکید دارد که حملات دشمن با اهداف سیاسی و توطئه‌چینی در منطقه، از جمله لبنان و غزه، همراه بوده و موجبات بی‌خانمانی و اشغال سرزمین‌های فلسطینی را فراهم کرده است.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.