خدمت رسانی اورژانس پا به پای نیروهای مسلح مقتدر کشور  

الف پنج شنبه 21 اسفند 1404 - 22:36
اورژانس تهران در بیانیه‌ای اعلام کرد پرسنل این سازمان در کنار نیروهای مسلح به خدمت رسانی ادامه خواهند داد.

به گزارش مهر، سازمان اورژانس تهران در بیانیه‌ای اعلام کرد:

بسم الله الرحمن الرحیم

حَسْبُنَا اللَّهُ وَ نِعْمَ الْوَکیلُ

پیرو اولین فرمان مقام معظم رهبری

" در همین مجال از دستگاه‌های خدماتی می‌خواهم که در این جهت از هرگونه یاری و اعانت به آن آحاد عزیز ملت و به ساختارهای مردمی امدادی دریغ ننمایند. "*

اورژانس استان تهران با صدای رسا اعلام می دارد، در کنار نیروهای مسلح غیور و مردم شریف ایران عزیز به ویژه استان تهران، علیرغم تمام آسیب ها و خسارت های فراوانی که دشمن غاصب به زیرساخت ها، ناوگان و همکاران شجاع وارد نموده است به رهبر عزیزمان اطمینان خاطر می دهد در جبهه ی اصلی نبرد، با تمام توان نسبت به ارائه خدمات موثر، مطلوب و به موقع اقدام نماید.

تا شاید با اندک اقدامات ما در صحنه ی نبرد، امام زمان حضرت مهدی (عج) و روح مطهر رهبر شهیدمان از ما راضی و خشنود گردد.

ان شاءالله

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.