
به گزارش تحریریه معدن خبرگزاری صداوسیما، فیض گفت:طرح تغلیظ شماره ۲ و ۳ این معدن و همچنین واحد فلوتاسیون سرباره خاتونآباد، از نزدیک آخرین وضعیت تولید و اجرای طرحهای توسعه را بررسی کرد.
وی در گفتوگو با مدیران و کارکنان مجتمع شهربابک، رسالت اصلی مجموعه فملی را استمرار تولید در مسیر رشد ملی عنوان کرد و افزود: «در شرایط فعلی کشور، حفظ جایگاه تولید نهتنها وظیفه صنعتی ما، بلکه مسئولیتی ملی است که با تلاش بیوقفه همکاران در سراسر مجتمعهای فملی محقق شده است.
وی با تقدیر از روحیه جهادی و همدلی کارکنان، بر رعایت دستورالعملهای ایمنی و حفظ سطح تولید تأکید کرد و گفت: پایداری تولید در کنار اجرای طرحهای توسعه، نشاندهنده عزم و انسجام نیروهای متخصص و متعهد مس ایران است.
مدیرعامل فملی همچنین با اشاره به پیشرفت طرحهای تغلیظ میدوک و خاتونآباد، استمرار فعالیتهای توسعهای در شرایط محدودیتهای انرژی و اقتصادی کشور را نماد توان بالای فملی در مدیریت و برنامهریزی دانست.