ضربات نیروی دریایی سپاه بر مقر ناوگان پنجم آمریکا

تابناک پنج شنبه 21 اسفند 1404 - 20:47
روابط عمومی سپاه از ورود ضربات کوبنده موشکها و پهپادهای نیروی دریایی سپاه بر پیکره مقر ناوگان پنجم تروریست های امریکایی در بندر "مینا سلمان" خبر داد.

به گزارش تابناک به نقل از سپاه نیوز، روابط عمومی سپاه اعلام کرد:

نیروی دریایی سپاه بامداد امروز طی دو موج حمله مقر ناوگان پنجم تروریست های امریکایی در بندر "مینا سلمان" را زیر ضربات کوبنده موشکها و پهپادها قرار داد.

در این پایگاه سامانه ضد پهپاد لیدز مراکز نگهداری و دپو شمپادها (شناورهای مدیریت پذیر از راه دور)، مرکز تجهیزات پشتیبانی و مخازن سوخت این پایگاه، مراکز محل تجمع سربازان تروریست آمریکایی با انواع پهپاد انهدامی و موشک های کروز و بالستیک مورد اصابت دقیق  قرار گرفت.

به مدد الهی تنگه هرمز همچنان بسته باقی خواهد ماند.

منبع خبر "تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.