واکنش فرمانده نیروی دریایی سپاه به پیام رهبر انقلاب

صدا و سیما پنج شنبه 21 اسفند 1404 - 18:51
فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران تأکید کرد که ایران ‏با حفظ راهبرد بسته ماندن ⁧تنگه هرمز⁩ ، شدیدترین ضربات را به دشمن متجاوز وارد خواهد کرد.

واکنش فرمانده نیروی دریایی سپاه به پیام رهبر انقلاب

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، دریادار علیرضا تنگسیری دقایقی پس از انتشار نخستین پیام عمومی آیت‌الله سیدمجتبی خامنه‌ای، این را در فضای مجازی نوشت.

رهبر انقلاب اسلامی در پیامش، «از خواسته مردم برای ادامه دفاع مؤثر و پشیمان کننده» گفت و تأکید کرد که همچنان از مسدود کردن تنگه هرمز به عنوان یک «اهرم» باید استفاده شود.

آیت‌الله سیدمجتبی خامنه‌ای همچنین گفت که «درباره گشودن جبهه‌های دیگری که دشمن در آن تجربه ناچیزی دارد و به شدت در آن آسیب‌پذیر خواهد بود مطالعاتی انجام شده و فعال‌سازی آن در صورت استمرار وضع جنگی و بنا بر رعایت مصالح صورت خواهد گرفت.»

فرمانده نیروی دریایی سپاه از ساعات و روزهای گذشته، در صفحه مجازی خود در ایکس، بر تحمیل اراده ایران در اداره تنگه هرمز تأکید کرده بود.

او در پیام قبلی خودش نوشته بود: «‏هر شناوری قصد عبور دارد باید از ⁧ایران⁩ اجازه بگیرد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.