
به گزارش خبرگزاری صداوسیما محمدصادق معتمدیان استاندار تهران با حضور در شرکت توزیع برق استان تهران با تاکید بر اهمیت حضور فعالانه کارکنان خدماترسان در بحران، گفت: در ۱۲ روز گذشته از حملات رژیم صهیونیستی، کارکنان شرکت توزیع برق استان تهران با انگیزه و فداکاری بیوقفه در صحنه حاضر بودهاند و خوشبختانه کمترین خاموشیها در پایتخت ثبت شده است.
محمدصادق معتمدیان ادامه داد که میانگین زمان وصل برق پس از قطع در تهران تنها ۵۱ دقیقه بوده که عددی قابل قبول و بسیار خوب برای شهری با جمعیت و زیرساختهای پایتخت است.
وی افزود: تلاش و حضور به موقع کارکنان باعث ایجاد آرامش و احساس امنیت برای مردم شده و نشاندهنده مدیریت موثر و هماهنگی بین دستگاههای خدماترسان است.