تامین برق پایدار با رعایت ایمنی در اولویت

صدا و سیما پنج شنبه 21 اسفند 1404 - 17:42
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان گفت: در حال حاضر هیچ‌گونه مشکلی در تأمین برق مشاهده نمی‌شود و شبکه از ثبات کامل برخوردار است.

تامین برق پایدار با رعایت ایمنی در اولویت

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، پنجمین جلسه فوق‌العاده کمیته بحران شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان، با حضور مدیرعامل و اعضای کمیته بحران این شرکت برگزار گردید. این اقدام در راستای تدابیر پیشگیرانه، تقویت پایداری شبکه برق ۱۸ شهرستان حوزه عملیاتی شرکت با اولویت حفظ جان و سلامت همکاران در پی تحولات اخیر صورت پذیرفت.

در این نشست تخصصی، ضمن پایش مستمر وضعیت شبکه، آخرین اقدامات فنی و عملیاتی ایمن برای حفظ جریان برق در حوزه شرکت مورد بررسی قرار گرفت.

محمد سلیمانی، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان، ضمن تأکید بر پایداری وضعیت موجود، اظهار داشت: خوشبختانه در حال حاضر هیچ‌گونه مشکلی در تأمین برق مشاهده نمی‌شود و شبکه از ثبات کامل برخوردار است.

 با این وجود، جهت اطمینان خاطر کامل مشترکان عزیز، تمامی نیرو‌های عملیاتی در قالب ۳۴ گروه عملیاتی و با مجموع ۲۷۰ نفر پرسنل، در بالاترین سطح آماده‌باش قرار دارند تا در صورت بروز هرگونه اتفاق غیرمترقبه ناشی از بحران‌های احتمالی، بتوانیم در اسرع وقت نسبت به برقراری مجدد برق اقدام نماییم.

در ادامه این نشست، مدیرعامل شرکت توضیحات جامعی پیرامون وضعیت فنی و عملکرد شبکه‌های توزیع ارائه و بر پایداری کامل آن تأکید و تصمیمات لازم در خصوص تأمین برق پایدار و تداوم خدمت‌رسانی بی‌وقفه به مشترکان اتخاذ و به واحد‌های عملیاتی ابلاغ شد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.