بقائی: آلمان در سمت اشتباه تاریخ ایستاده است

الف پنج شنبه 21 اسفند 1404 - 15:53
سخنگوی وزارت امور خارجه ایران در واکنش به اظهارات وزیر خارجه آلمان گفت: آلمان با تجاهل نسبت به ظلم و جنایات‌ متجاوزان آمریکایی و صهیونیستی در سمت اشتباه تاریخ ایستاده است.

به گزارش فارس، اسماعیل بقائی سخنگوی وزارت امور خارجه امروز (پنجشنبه) ۲۱ اسفندماه در واکنش به ادعای وزیر امور خارجه آلمان در جریان سفرش به سرزمین‌های اشغالی فلسطین در پیامی در شبکه ایکس خطاب به وی نوشت: وزیر خارجه آلمان! شما در حالی در کنار طرف متجاوز ایستاده‌اید که این واقعیت را نادیده می‌گیرید که این رژیم اسرائیل بوده که به ایران حمله کرده و غیرنظامیان ایرانی -از جمله ۱۶۸ کودک بی‌گناه در شهر میناب را قتل عام کرده است.

وی افزود: این همان مسیری است که انسان را در سمت اشتباه تاریخ قرار می‌دهد: نادیده گرفتن ظلم و جنایات شنیع..

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.