شوک نفتی جنگ آمریکا و ایران به دانمارک؛ لطفا رانندگی نکنید!

مشرق نیوز پنج شنبه 21 اسفند 1404 - 14:28
وزیر انرژی دانمارک از شهروندان خواست در پی افزایش شدید قیمت نفت در بحبوحه تنش‌های آمریکا و ایران، در مصرف انرژی صرفه‌جویی کرده و کمتر از خودرو استفاده کنند.

به گزارش مشرق به نقل از CNBC، وزیر انرژی دانمارک از شهروندان این کشور خواست با توجه به ادامه‌دار شدن افزایش شدید قیمت نفت در بحبوحه تنش‌ها و جنگ میان آمریکا و ایران، در مصرف انرژی صرفه‌جویی کنند.

لارس آگارد، وزیر انرژی و تأسیسات دانمارک با تأکید بر ضرورت مدیریت مصرف انرژی از مردم این کشور خواست تا حد امکان از استفاده غیرضروری از خودرو خودداری کنند.

وی خطاب به شهروندان دانمارکی گفت: «لطفاً، لطفاً، لطفاً اگر رانندگی با خودرو ضرورت ندارد، این کار را انجام ندهید.»

به گفته آگارد، کاهش مصرف سوخت و انرژی می‌تواند در شرایط افزایش قیمت جهانی نفت به کاهش فشار بر بازار انرژی و هزینه‌های مصرف‌کنندگان کمک کند.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.