ترخیص معتادان دارای خانواده از مراکز نگهداری به جهت پیگشیری از آسیب ها

خبرگزاری مهر پنج شنبه 21 اسفند 1404 - 14:16
دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر اعلام کرد: معتادان داری خانواده با رضایت خانواده ها و با حکم دادستان به منظور پیشگیری از تلفات جانی ترخیص شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین ذوالفقاری، دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: این ستاد در کنار سایر دستگاه در قبال وظایف خود در این شرایط جنگی با قدرت و اقتدار در جهت خدمت رسانیدن به مردم و بیماران معتاد کوتاهی نکرده است.

وی افزود: از جمله این اقدامات را می‌توان به تأمین و اختصاص منابع مالی و پرداخت ۹۰ درصدی مطالبات مرکز نگهداری معتادان ماده ۱۶ و تبصره دو و مراکز کاهش آسیب، ترخیص بیماران معتاد دارای خانواده در سراسر کشور با رضایت و درخواست خانواده و با حکم دادستان به منظور پیشگیری از تلفات جانی در صورت حملات احتمالی موشکی آمریکا و رژیم صهیونیستی و تأمین و تهیه مواد غذایی به اندازه کافی نام برد.

ذوالفقاری ادامه داد: تهیه داروهای مورد نیاز بیماران اعم از داروهای تخصصی (متادون، بوپرونورفین و شربت اوپیوم) و داروهای غیر تخصصی و لوازم کمک‌های اولیه در نظر گرفته شده است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.