سقف کارت به کارت خودپردازهای بانک ملی ۱۰۰ میلیون تومان شد    

الف پنج شنبه 21 اسفند 1404 - 13:32
از امروز سقف کارت به کارت خودپردازهای بانک ملی از ۱۰ میلیون تومان به ۱۰۰ میلیون تومان افزایش یافته است.

به گزارش تسنیم، بانک ملی اعلام کرد: از امروز سقف کارت به کارت خودپردازهای بانک ملی از 10 میلیون تومان به 100 میلیون تومان افزایش یافته است.

انتقال وجه از کارت به حساب نیز در خودپردازهای بانک ملی به 200 میلیون تومان رسیده است.

همچنین از امروز ایران‌چک های 500 هزار تومانی در دستگاه های خودپرداز این بانک قرار گرفته است.

نسخه وب بام فعال است و اپلیکیشن بام نیز به زودی وصل میشود.

تمام سیستم‌های داخل شعب بانک ملی وصل است و امروز 150 میلیون تراکنش داخل شعب این بانک انجام شده است.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.