حضور مردان و زنان والیبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۶

مشرق نیوز چهارشنبه 20 اسفند 1404 - 18:19
تیم‌های مردان و زنان والیبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۶ شرکت خواهند کرد.

به گزارش مشرق در حالی که نماینده باشگاهی ایران به دلیل جنگ ۱۲ روز در سال ۱۴۰۴ نتوانست در مسابقات لیگ مردان آسیای مرکزی ۲۰۲۵ شرکت کند، با پیگیری‌های سید میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال ایران و جلسه با رامون سوزارو رئیس کنفدراسیون والیبال آسیا مقرر شد، در صورت تایید والیبال ورلد و فدراسیون جهانی والیبال نماینده ایران با سهیمه وایلد کارت کنفدراسیون والیبال آسیا در مسابقات لیگ قهرمانان مردان آسیا ۲۰۲۶ شرکت کند.

کنفدراسیون والیبال آسیا صبح امروز چهارشنبه ۲۰ اسفندماه ۱۴۰۴ با ارسال ایمیلی اعلام کرد حضور نماینده باشگاهی ایران در لیگ قهرمانان مردان آسیا با استفاده از سهمیه وایلد کارت کنفدراسیون والیبال آسیا و همچنین حضور ایران در لیگ قهرمانان زنان آسیا به صورت رسمی تایید شد و هر دو مسابقه در تاریخ و محل اعلام شده با حضور نمایندگان ایران برگزار خواهد شد.

بدین ترتیب تیم والیبال زنان فولاد مبارکه سپاهان اصفهان که یک ماه قبل در رقابت ها لیگ زنان آسیای مرکزی در مالدیو به مقام قهرمانی رسید و سهمیه حضور در لیک قهرمانان زنان آسیا را کسب کرد از ۶ تا ۱۰ اردیبهشت ماه سال آینده در کره جنوبی به عنوان نماینده والیبال ایران و آسیای مرکزی شرکت خواهد کرد.

همچنین صدرنشین مسابقات والیبال ایران در زمان اعلام معرفی تیم‌های شرکت کننده، به عنوان نماینده ایران با استفاده از وایلد کارت کنفدراسیون والیبال آسیا از ۲۳ تا ۲۷ اردیبهشت در رقابت های لیگ قهرمانان مردان آسیا در اندونزی شرکت خواهد کرد.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.