مشکلی در تامین برق وجود ندارد

اقتصادنیوز چهارشنبه 20 اسفند 1404 - 18:17
اقتصادنیوز: سرپرست معاونت امور برق و انرژی وزیر نیرو گفت: روند تامین برق تداوم داشته و فعلا مشکلی وجود ندارد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، مصطفی رجبی مشهدی، سرپرست معاونت امور برق و انرژی وزیر نیرو ، ضمن تسلیت شهادت مولای متقیان ادامه داد: وضعیت فعلی شبکه کشکر پایدار است.

وی افزود: اکنون پیک شبانه ما بیش از ۴۲ تا ۴۳ هزار مگاوات و پیک روز در حدود ۳۸ هزار مگاوات است.

معاون وزیر نیرو خاطرنشان‌کرد: همه همکاران صنعت برق در حالت آماده باش قرار دارند و آماده خدمت رسانی به مردم عزیز هستند.

رجبی مشهدی گفت: فقط در تهران بزرگ ما بیش از ۱۷۰ حادثه ناشی از حملات دشمن داشتیم و در بقیه نقاط کشور هم متناسب با حملاتی که انجام شده، شبکه های برق دچار آسیب دیدگی شده است که همکاران ما با حضور به موقع توانستد معایب را برطرف کنند.

وی خاطرنشان‌کرد: در حال حاضر همه مشترکین تامین برق می شوند و خاموشی ناشی از حوادث مربوط به جنگ نداریم و روند تامین برق طبیعی است.

معاون برق و انرژی وزیر نیرو از مردم خواست از نزدیک شدن به نقاطی که شبکه آسیب می بیند خودداری کنند زیرا ممکن است سیم ها برق داشته و خطرناک باشند.

رجبی مشهدی همچنین نسبت به رعایت مدیریت مصرف در این شرایط تاکید کرد و از مردم خواست صرفه جویی را همچنان اعمال کنند.

 

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.