وزیر ورزش: امنیت نداریم، تیم ملی به جام جهانی نمی‌رود!

خبرآنلاین چهارشنبه 20 اسفند 1404 - 18:04
وزیر ورزش اعلام کرد تیم ملی راهی جام جهانی ۲۰۲۶ نخواهد شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ احمد دنیامالی وزیر ورزش‌وجوانان در خصوص حضور تیم ملی در جام جهانی آمریکا گفت: اگر هر کشور دیگری میزبان جام جهانی بود و حتی یک هزارم این کاری را که این‌ها انجام داده‌اند مرتکب می‌شد، حتما مجامع جهانی برخورد می‌کردند و به هر حال میزبانی را از آن کشور می‌گرفتند. الان کشوری که متجاوز است و همه دنیا نیز اذعان دارند که متجاوز است، میزبان چنین رویدادی شده است. انتظار این است که فدراسیون جهانی فوتبال و همچنین کمیته بین‌المللی المپیک نسبت به این موضوع واکنش نشان دهند.

وی افزود: با توجه به اینکه این حکومت فاسد رهبر ما را ترور کرده است، ما به هر صورت شرایط حضور در جام جهانی را نداریم. بچه‌های ما امنیت ندارند و اساسا چنین شرایطی برای حضور وجود ندارد. با توجه به اعمال خبیثانه‌ای که علیه ایران انجام داده‌اند، در طول هشت یا نه ماه دو جنگ به ما تحمیل کردند و چند هزار نفر از مردم ما را کشتند و به شهادت رساندند. بنابراین قطعا ما امکان چنین حضوری را نداریم.

۲۵۸ ۲۵۸

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.