تامین وتوزیع کالا در هرمزگان به صورت منظم در حال انجام است

خبرگزاری مهر چهارشنبه 20 اسفند 1404 - 17:31
بندرعباس-مدیرکل صنعت، معدن و تجارت هرمزگان از تداوم روند منظم تامین و توزیع کالاهای اساسی در سطح استان خبر داد .

به گزارش خبرگزاری مهر، خلیل قاسمی بر نظارت بر موجودی کالاهای اساسی و اقلام مورد نیاز مردم بر ضرورت افزایش بازرسی و نظارت‌ها در این دوره حساس تاکید کرد و افزود: شرکت‌های پخش به صورت منظم و بدون هیچ‌گونه اختلالی، توزیع کالا را در سطح استان انجام می‌دهند.

وی با اشاره به اقدامات بازرسی اداره‌کل صنعت، معدن وتجارت هرمزگان بیان کرد : تیم‌های بازرسی به‌صورت شبانه‌روزی فعال هستند و شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف می‌توانند به سامانه ۱۲۴ به‌صورت تلفنی موارد را گزارش دهند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.