هشدار دادگستری سمنان به مجتمع‌های رفاهی؛ کمبودها را رفع کنید

خبرگزاری مهر چهارشنبه 20 اسفند 1404 - 17:25
سمنان-معاون قضایی دادگستری استان سمنان با تاکید بر تامین سلامت و امنیت روانی مسافران نوروزی در محور مواصلاتی تهران به مشهد، خواستار رفع سریع کمبودهای ضروری در مجتمع‌های خدمات رفافی استان شد.

به گزارش خبرنگار مهر، زین العابدین حسام غروب چهارشنبه در بازدید زائر سرای سرخه به تامین سلامت و امنیت روانی مسافران نوروزی عبوری محور اصلی تهران به مشهد و بالعکس تاکید کرد و اظهار داشت: با تشکیل تیم های مشترک قضایی، تعزیراتی و نظارتی این بازدیدها در تمامی شهرستان ها انجام می شود.

وی‌ به استمرار این نظارت و بازرسی ها اشاره کرد و ادامه داد: قطعا با هر گونه کوتاهی و قصور در ارائه خدمات مطلوب به مردم برخورد می شود.

معاون قضایی دادگستری استان سمنان خواستار رفع کمبودهای ضروری در مجتمع های خدمات رفاهی استان شد و اظهار داشت: در اسرع وقت دستگاه های اجرایی موظف به رفع این موانع هستند.

حسام تصریح کرد: پایش کیفیت مواد غذایی و نحوه رعایت پروتکل های بهداشتی در رستوران ها و اغذیه فروشی ها، وضعیت ایمنی و امکانات رفاهی استراحتگاه های بین راهی مورد تاکید است.

وی ادامه داد: تقویت امکانات بهداشتی، رعایت انصاف و حاشیه سود قانونی در عرضه محصولات و جلوگیری از گران فروشی، درج قیمت کالاها و رعایت اصول بهداشتی در تهیه و توزیع مواد غذایی به این مجتمع های رفاهی تذکر داده است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.