افزایش سقف برداشت از دستگاه‌های خودپرداز

مشرق نیوز چهارشنبه 20 اسفند 1404 - 16:42
از ۲۱ اسفند ماه سقف برداشت وجه نقد از دستگاه‌های خودپرداز مبلغ ۵۰۰ هزار تومان به ازای هر کارت در شبانه‌روز تعیین شده است.

به گزارش مشرق، با توجه به چاپ و توزیع قطعات ایران‌چک ۵ میلیون ریالی در شبکه بانکی، از تاریخ ۲۱ اسفند ۱۴۰۴ سقف برداشت وجه نقد از دستگاه‌های خودپرداز مبلغ ۵ میلیون ریال به ازای هر کارت در شبانه‌روز تعیین شده است.

مقرر شده بانک‌ها تمهیدات لازم را به‌گونه‌ای فراهم کنند که حداقل ۵۰ درصد از کاست‌های دستگاه‌های خودپرداز به ایران‌چک‌های ۵ میلیون ریالی اختصاص یابد.

بانک‌ها موظف شده‌اند اقدامات لازم را برای اعمال سقف یادشده در سامانه‌ها و زیرساخت‌های فنی ذی‌ربط از تاریخ اعلام‌شده انجام دهند.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.