واکسیناسیون ۳۵ هزار راس دام در استان بوشهر انجام شد

خبرگزاری مهر چهارشنبه 20 اسفند 1404 - 15:42
بوشهر- مدیر کل دامپزشکی استان بوشهر گفت: واکسیناسیون بیش از ۳۵ هزار راس دام در شرایط جنگی در دام های استان بوشهر انجام شد.

محمد حسن رهنما در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: علیرغم وجود شرایط جنگی ،خدمات واکسیناسیون و بیماری یابی و مراقبت فعال بیماری های دامی در استان بوشهر در راستای حفظ جمعیت دامی و کمک به اقتصاد پایدار روستا و عشایر از ٩ اسفندماه تا کنون بدون وقفه انجام شده است.

مدیر کل دامپزشکی استان بوشهر عنوان کرد : در این دوره زمانی ۳۵ هزار و ۴۷۰ راس دام بر علیه بیماری تب برفکی واکسینه و همچنین چهار مورد بیماری توسط همکاران در شهرستان های استان شناسایی و نمونه برداری شد.

رهنما گفت: مراقبت های فعال بیماری های دامی نیز در استان در حال انجام بوده و برنامه واکسیناسیون فاز دوم تب برفکی با جدیت و تلاش همکاران در سراسر استان نیز تا پایان سال نیز ادامه دارد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.