وزیر راه و شهرسازی با هدف گرامیداشت تلاشهای بیوقفه و نقش بیبدیل راه آهن در حفظ پایداری اقتصادی و اجتماعی کشور بهویژه در شرایط جنگ رمضان از کارکنان خانواده بزرگ راه آهن ستاد و مناطق این مجموعه قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، خانم فرزانه صادق، وزیر راه و شهرسازی از همه کارکنان، مدیران و معاونان راه آهن جمهوری اسلامی ایران در ستاد و مناطق، به پاس تلاشهای مستمر و خدمات ارزنده این مجموعه در مناطق مختلف کشور قدردانی کرد.این قدردانی، در راستای ارج نهادن زحمات مجموعههای فعال در حوزه حملونقل ریلی صورت گرفته است.
وزیر راه و شهرسازی، این اقدامات انجام شده را گامی موثر در راستای تقویت تابآوری کشور در شرایط بحران، تحقق عدالت اجتماعی و ارتقای کیفیت زندگی هموطنان دانست.
صادق در این تقدیرنامه، بر نقش بیبدیل راه آهن در حفظ پایداری شبکه حملونقل کشور، بهویژه در شرایط جنگ رمضان، تاکید کرده و از تعهد و فداکاری کارکنان این مجموعه قدردانی کرده است.
وزیر راه و شهرسازی همچنین، اجرای موفقیتآمیز پروژههای پدافند غیر عامل در راه آهن را نشاندهنده تدبیر و تلاش مضاعف مدیران و کارکنان این مجموعه عنوان کرد و افزود: «راه آهن با عملکرد خود، نه تنها در حفظ تداوم حیات اقتصادی کشور نقشآفرینی میکند، بلکه با اجرای این پروژهها، امنیت و پایداری زیرساختهای حیاتی را نیز تضمین میکند.»
منبع خبر "
صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.