تحویل بیش از ۲۵۰ دستگاه تاکسی برقی به تاکسیرانان پایتخت

صدا و سیما چهارشنبه 20 اسفند 1404 - 11:47
شهرداری تهران همزمان با جنگ تحمیلی آمریکایی _ صهیونیستی ، بیش از ۲۵۰ دستگاه تاکسی برقی وارداتی را به تاکسیرانان پایتخت تحویل داد.

تحویل بیش از ۲۵۰ دستگاه تاکسی برقی به تاکسیرانان پایتختبه گزارش خبرگزاری صدا وسیما،  علی رحیمی مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری تهران با اعلام این خبر گفت: در ادامه روند واگذاری تاکسی‌های برقی به تاکسیرانان شهر تهران و علی رغم جنگ تحمیلی آمریکایی_صهیونیستی به میهن عزیزمان، بیش از ۲۵۰ دستگاه تاکسی برقی جدید شهرداری تهران (آیون) به متقاضیان تحویل و این روند در هفته‌های آتی نیز ادامه خواهد داشت.
وی افزود: در این خصوص با تدابیر در نظر گرفته شده و همکاری دستگاه‌های ذیربط از آغاز تجاوز خصمانه و وحشیانه دشمن بیش از ۲۵۰ دستگاه تاکسی به متقاضیان تحویل شد و تعداد تاکسی‌های تحویلی به منقاضیان از ۷۵۰ دستگاه فراتر رفته و برنامه ریزی برای تحویل سایر تاکسی‌ها به متقاضیان در حال انجام است.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.