پدافند ایران امروز چند پهپاد را شکار کرده است؟

اقتصادنیوز سه شنبه 19 اسفند 1404 - 23:47
اقتصادنیوز: از بامداد امروز ۱۰ فروند از انواع پهپادهای پیشرفته توسط شبکه یکپارچه قرارگاه مشترک پدافند هوایی منهدم شد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، بر اساس اطلاعیه شماره ۲۲ ارتش جمهوری اسلامی ایران، از بامداد امروز ۱۰ فروند از انواع پهپادهای پیشرفته هرون TP، هرمس ۴۵۰ و ۹۰۰ و اوربیتر توسط سامانه‌های موشکی و توپحانه‌ای نیروی زمینی و پدافند هوایی ارتش و سپاه پاسداران، تحت فرماندهی قرارگاه مشترک پدافند هوایی کشور، در مناطق اراک، اصفهان، تهران، لرستان و قم مورد هدف قرار گرفته و ساقط شدند.

گفتنی است، پهپادهای دشمن قبل از انجام هرگونه عملیات تهاجمی و رزمی منهدم شده‌اند.

همچنین در این اطلاعیه آمده است: از ابتدای تجاوز دشمن آمریکایی صهیونی تاکنون، آمار پهپادهای ساقط شده توسط سامانه‌های پدافندی ارتش و سپاه به ۱۰۲ فروند رسیده است.

 

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.