وزیر انرژی آمریکا پیام ادعایی خود در مورد اسکورت یک نفتکش در تنگه هرمز را حذف کرد

رکنا سه شنبه 19 اسفند 1404 - 23:44
رکنا: کریس رایت وزیر انرژی آمریکا پیام خود در شبکه اجتماعی ایکس که در آن مدعی شده بود نیروی دریایی ایالات متحده یک نفتکش را در تنگه هرمز اسکورت کرده است را حذف کرد.
وزیر انرژی آمریکا پیام ادعایی خود در مورد اسکورت یک نفتکش در تنگه هرمز را حذف کرد

به گزارش رکنا، رایت ساعتی پیش در پیامی در شبکه اجتماعی ایکس مدعی شد که نیروی دریایی آمریکا یک نفتکش را در تنگه هرمز اسکورت کرده است.

رایت در این پیام ادعا کرد: رئیس جمهور ترامپ در طول عملیات نظامی علیه ایران، ثبات انرژی جهانی را حفظ می کند. نیروی دریایی ایالات متحده با موفقیت یک نفتکش را از تنگه هرمز عبور داد تا از ادامه جریان نفت به بازارهای جهانی اطمینان حاصل شود.

این پیام وزیر انرژی آمریکا که پس از چند دقیقه از صفحه وی در شبکه اجتماعی ایکس حذف شد با واکنش قاطع فرمانده نیروی دریایی سپاه به این ادعای کذب مواجه شد.

سردار علیرضا تنگسیری در واکنش به این پیام رایت در شبکه اجتماعی ایکس، ادعای عبور کشتی نفتی با اسکورت ارتش آمریکا از تنگه هرمز را کذب محض خواند.

وی تاکید کرد: هر تردد ناوگان آمریکایی و متحدانش، در تور موشک ها و شهپادهای ایرانی متوقف خواهد شد.

منبع خبر "رکنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.