بهره‌برداری از ضلع شرقی حرم مطهر حضرت معصومه (س)

صدا و سیما سه شنبه 19 اسفند 1404 - 22:17
بهره‌برداری از ضلع شرقی حرم مطهر حضرت معصومه (س) در ایام ماه مبارک رمضان امکان پذیر شد.

به گزارش گروه مسکن و شهرسازی خبرگزاری صداوسیما ، با تکمیل طرح توسعه ضلع شرقی حرم حضرت معصومه (س) در دولت چهاردهم، بهره‌برداری از آن در ایام ماه مبارک رمضان و شب‌های قدر امکان‌پذیر شده و میزبان مردم روزه‌دار و متدین میهن عزیزمان است.

عبدالمجید نیک‌مرام عضو هیئت مدیره و معاون فنی و اجرایی سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات دولتی و عمومی از تکمیل عملیات اجرایی طرح طرح توسعه ضلع شرقی حرم مطهر حضرت معصومه (س) خبر داد و گفت: این طرح در ۴ طبقه شامل کتابخانه، شبستان، صحن و رواق‌ها و تالارها است که در دولت چهاردهم تکمیل و به زودی به صورت رسمی افتتاح خواهد شد.

وی با اشاره به حضور در ماه مبارک رمضان و ضرورت خدمات‌رسانی مطلوب به روزه‌داران و زائران حضرت معصومه سلام الله علیها افزود: با هدف میزبانی شایسته از زائران روزه‌دار و خدمات‌رسانی شایسته به هموطنان در ایام پرفیض ماه مبارک رمضان، ضلع شرقی حرم مطهر پس از تکمیل، به بهره‌برداری رسید و مراسم افتتاحیه رسمی این طرح در آینده با حضور مدیران ملی و استانی برگزار خواهد شد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.