برپایی نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در بندرعباس

خبرگزاری مهر سه شنبه 19 اسفند 1404 - 21:26
بندرعباس-مدیرکل صنعت، معدن و تجارت هرمزگان از افتتاح نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در بندرعباس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، خلیل قاسمی از افتتاح نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در بندرعباس خبر داد و گفت: نمایشگاه مذکور از پنجشنبه ۲۱ اسفندماه به مدت ده روز برپا خواهد شد.

خلیل قاسمی افزود: اولویت کالاهای موجود در این نمایشگاه کالاهای اساسی و ملزومات ضروری شامل برنج، روغن، گوشت گرم، مرغ گرم و منجمد، کالاهای ته لنجی، میوه و ... نام برد.

وی ساعات بازدید این نمایشگاه را از ساعت ۹ صبح لغایت ۱۷ اعلام کرد و گفت: شهروندان می توانند جهت بازدید به نمایشگاه بین المللی بندرعباس واقع در سه راه جهانبار مراجعه نمایند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.