بازیکنان استقلال به پارک‌ها پناه بردند

همشهری آنلاین سه شنبه 19 اسفند 1404 - 19:54
بازیکنان تیم فوتبال استقلال برای حفظ آمادگی جسمانی خود به پارکها پناه برده‌اند.

به گزارش همشهری آنلاین؛ لیگ برتر تعطیل شده و تمرینات تیم‌ها هم حالا دیگر عملا معنایی ندارد چون تکلیف ادامه مسابقات مشخص نیست.

در چنین شرایطی بازیکنان استقلال طبق برنامه ریزی سهراب بختیاری‌زاده به صورت انفرادی تمرین می کنند تا بدن‌های خود را در وضعیت مناسب حفظ کنند. آنها تمرینات قدرتی خود را در سالن بدنسازی انجام می دهند ولی برای حرکات استقامتی و دویدن، سراغ پارک‌های جنگلی و تفرج‌گاه‌های بزرگ می روند تا بتوانند طی یک نوبت تمرین حداقل ۲ کیلومتر بودند و نفس خود را چاق کنند. البته این شکل تمرین را فقط در روزهایی انجام می دهند که هوا آلوده نباشد.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.