بازدید وزیر صمت از واحد‌های آسیب‌دیده از تهاجم دشمن آمریکایی ـ صهیونی

صدا و سیما سه شنبه 19 اسفند 1404 - 17:58
وزیر صنعت، معدن و تجارت با حضور در شهرک‌های صنعتی عباس‌آباد و شنزار از واحد‌های صنعتی و تولیدی آسیب‌دیده در تهاجم دشمن آمریکایی_صهیونی بازدید کرد و تاب‌آوری صنایع کوچک در برابر این آسیب‌ها را ارزشمند دانست.

بازدید وزیر صمت از واحد‌های صنعتی آسیب دیده از تهاجم دشمن آمریکایی_صهیونی

به گزارش تحریریه صنعت خبرگزاری صدا و سیما، سید محمد اتابک ضمن بازدید از این واحد‌ها و گفت‌و‌گو با صاحبان این واحد‌های تولیدی گفت: بازسازی این واحد‌ها به زودی آغاز خواهد شد.

وی با تاکید بر حمایت وزارت صمت از این واحد‌ها افزود: واحد‌های تولیدی که در جنگ ۱۲ روزه آسیب دیده بودند هم اکنون بازسازی شده و در حال تولید هستند. 

وی ادامه داد: بررسی وضعیت واحد‌های آسیب‌دیده و شناسایی نیاز‌های فوری آنها، ارائه راهکار‌های حمایتی و تقویت همکاری‌های بین‌سازمانی برای تسریع در روند بازسازی این واحد‌ها اولویت وزارت صمت در این شرایط است.

وزیر صمت گفت: برخی واحد‌های تولیدی بصورت مستقیم مورد اصابت قرار گرفته‌اند و بطور کامل دچار آسیب شده‌اند که باید با راهکار‌های مختلف تامین مالی و تسهیلات مختلف ممکن کمک کنیم تا دوباره راه اندازی شوند.

اتابک افزود: برخی واحد‌ها هم بصورت غیر مستقیم از اصابت‌ها دچار خسارت شده‌اند مثل آتش سوزی جانبی که باید بلافاصله حمایت‌های بیمه‌ای فعال شده تا این واحد‌ها هم به تولید بازگردند.

وی تصریح کرد: همت و اراده کارآفرینان و کارگران، مانع توقف جریان تولید شده و ما نیز برنامه‌ریزی ویژه‌ای برای تسریع در روند بازسازی و بازگشت کامل ظرفیت واحد‌ها به چرخه تولید در دست اجرا داریم.

 

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.