سرمربی سابق پرسپولیس پیام داد/ یحیی گل‌محمدی به پویش ویژه پیوست

خبرورزشی سه شنبه 19 اسفند 1404 - 17:58
سرمربی اسبق پرسپولیس و فولاد خوزستان به پویش "ایران ما" هلال احمر پیوست.

با توجه به شرایط شکل گرفته، هموطنان به هر نحوی در تلاش به کمک رسانی هستند. در این بین یحیی گل محمدی مدافع اسبق تیم ملی که سابقه هدایت تیم‌های پرسپولیس، تراکتور و فولاد خوزستان و ... را در کارنامه دارد، به پویش " ایران ما" در هلال احمر پیوست تا به این نحو در کمک رسانی به هم‌میهنان آسیب دیده یاری کند.

برای همه مردم ایران آرزوی سلامتی دارم

از همه کسانی که با جون و دل دارند تو این شرایط به مردم خدمت میکنند تشکر میکنم

من به پویش "ایران ما" هلال احمر پیوستم و در حد توانم به آسیب دیدگان، در این وضعیت جنگی کمک میکنم از همه مردم عزیز و فداکار ایران میخواهم به این پویش در کنار عزیزان هلال احمر بپیوندند.

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.