بازگشایی فوری اتوبان باقری پس از اصابت موشک

خبرگزاری مهر سه شنبه 19 اسفند 1404 - 17:19
شهردار منطقه۸ از بازگشایی اتوبان باقری پس از اصابت موشک در محدوده ساختمان راهور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر،فاطمه تنهایی، شهردار منطقه ۸تهران با اشاره به وقوع این حادثه در محدوده اتوبان باقری و حوالی ساختمان راهور اظهار کرد: بلافاصله پس از اصابت موشک، نیروهای امدادی، آتش‌نشانی و عوامل خدمات شهری در محل حادثه حضور یافته و عملیات امدادرسانی، ایمن‌سازی و پاکسازی معبر را آغاز کردند.

تنهایی افزود: با تلاش نیروهای حاضر در صحنه، موانع ایجاد شده در مسیر در کوتاه‌ترین زمان برطرف شد و معبر در کمتر از یک ساعت بازگشایی شد.

شهردار منطقه ۸ در پایان با بیان اینکه در حال حاضر تردد خودروها در این محدوده امکان‌پذیر است، گفت: نیروهای امدادی و خدمات شهری همچنان برای ایمن‌سازی کامل محل و انجام بررسی‌های لازم در محدوده حضور دارند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.