با دستور وزیر راه و شهرسازی و به منظور همدلی هر چه بیشتر، تسریع فعالیتها، نظارت بر امور و برطرف شدن موانع احتمالی طی این ایام مهم کشور، مسئولان ارشد سازمان بنادر و دریانوردی ضمن بازدید از بنادر عملیاتی، از زحمات شبانهروزی صورت گرفته در حوزه بندری، دریایی و تامین کالاهای اساسی، تقدیر کردند.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، سازمان بنادر و دریانوردی با تشکیل قرارگاه عملیاتی در ستاد مرکزی و بنادر تابعه، در حال انجام مجموعهای از اقدامات پیشگیرانه و اجرایی و همچنین استمرار روند عملیاتی و خدماتی در حوزه دریایی و بندری است.
در همین راستا مسئولان ارشد سازمان بنادر و دریانوردی از بنادر شمالی و جنوبی کشور، بازدید کردند.
بنادر جنوبی کشور با ظرفیت کامل در حال فعالیت هستند و تخلیه و بارگیری کالا به ویژه کالاهای اساسی بدون وقفه و به صورت شبانهروزی ادامه دارد و جابجایی مسافران به صورت منظم در حال انجام است.
همچنین در بنادر شمالی با اولویتبخشی به تخلیه کالاهای اساسی، عملیات مستمر در حال انجام و تدابیر لازم برای فعالیت ایمن و شبانهروزی، اندیشیده شده است.
منبع خبر "
صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.