شایعه شده که پنج بازیکن تیم ملی فوتبال زنان ایران به استرالیا پناهنده شدند.
خبرآنلاین: شایعه شده که پنج بازیکن تیم ملی فوتبال زنان ایران، زهرا قنبری (کاپیتان) فاطمه پسندیده، زهرا سربالی، عاطفه رمضانیزاده و مونا حمودی با ترک هتل تیم، به استرالیا پناهنده شدند.

این خبر هنوز از سوی هیچ مقام رسمی از فدراسیون فوتبال تایید نشده است.
تیم ملی فوتبال زنان ایران برای شرکت در جام ملتهای آسیا راهی استرالیا شده بود و پس از ۳ شکست در مرحله گروهی از این مسابقات حذف شد.
اخبار تکمیلی متعاقبا اعلام خواهد شد.
منبع خبر "
برترینها" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.