حمله اسرائیل و آمریکا به تاسیسات آب و برق | قطعی آب و برق در راه است ؟

پارس نیوز سه شنبه 19 اسفند 1404 - 16:51
در جریان حملات رژیم صهیونیستی و ارتش آمریکا در نقاط مختلف کشور، خسارت‌هایی به تاسیسات تأمین آب و برق وارد شده اما با تلاش کارکنان تعمیرات به‌صورت پیوسته و بی‌وقفه ادامه دارد.

در پی حملات رژیم صهیونیستی و آمریکا به برخی از  تاسیسات تأمین آب و برق خسارت هایی وارد شد. آژیر قرمز برای قطعی سراسری آب و برق به صدا در آمد. 

به گزارش پارس نیوز  ،  در جریان حملات رژیم صهیونیستی و ارتش آمریکا در نقاط مختلف کشور، خسارت‌هایی به تاسیسات تأمین آب و برق وارد شده اما با تلاش کارکنان تعمیرات به‌صورت پیوسته و بی‌وقفه ادامه دارد.

مردم دقت در مصرف آب و برق داشته باشند تا از این شرایط بدون اینکه مشکل جدی ایجاد شود عبور کنیم.

وزارت نیرو هم در اطلاعیه ای از مشترکان آب و برق درخواست کرد در صورت مشاهده هر گونه قطعی آب و برق موضوع را به واحدهای عملیاتی مربوطه گزارش دهند.

بر اساس این گزارش، در این اطلاعیه آمده است: نظر به حملات صورت گرفته به مناطق مختلف کشور به ویژه مناطق شهری و مسکونی از شهرواندان درخواست می شود در صورت مشاهده هر گونه قطعی در بخش برق با شماره ۱۲۱ و قطعی آب با شماره ۱۲۲ تماس بگیرند تا در اسرع وقت نسبت به بررسی و رفع ایراد اقدام شود.

خاطر نشان می شود کارکنان و واحدهای عملیاتی صنعت آب و برق به صورت شبانه روزی در تلاش هستند تا جریان آب و برق بخش های مختلف به ویژه بخش خانگی به صورت پیوسته برقرار باشد.

 

منبع خبر "پارس نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.