کانالهای خبری عبری از ارسال پیامک از سوی سپاه به صهیونیستها خبر دادند.
پیامک سپاه به تلفن همراه صهیونیستها رسید .کانالهای خبری عبری از ارسال پیامک سپاه به صهیونیستها خبر دادند.
به گزارش پارس نیوز له نقل از همشهری آنلاین،کانالهای خبری عبری زبان با انتشار تصویر پیامکی اعلام کردند، سپاه پاسداران این پیامک را برای بسیاری از تلفنهای همراه صهیونیستها ارسال و از آنها خواسته فورا (فلسطین اشغالی) را ترک کنند.
در این پیامک آمده است: هیچ پناهگاهی که بتوانید در آن در امنیت باشید وجود ندارد، آخرین سامانههای راداری در منطقه هم متلاشی شدند.

منبع خبر "
پارس نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.